Aktualności
Chiptuning BMW serii F
Oferujemy modyfikacje elektroniczne w wszystkich najnowszych modelach BMW serii F.
Opel Astra 1.7 CDTI Denso DPF OFF i Chiptuning
Jako nieliczni oferujemy usunięcie filtra cząstek stałych DPF z pojazdów marki Opel Astra 1.7 CDTI wyposażonych w sterowniki Denso D700 i D900 bez użycia emulatorów.
AdBlue Off Mazda CX-7
Jako nieliczni oferujemy możliwość usunięcie systemu SCR ( Adblue ) oraz systemu DPF z Mazdy 2.2 MZR-CD CX-7 oraz pokrewnych z sterownikiem Denso.
BMW F07 530D GT 245KM
Udało nam się uzyskać poprzez zmianę oprogramowania moc na poziomie 302KM i moment obrotowy na poziomie aż 633Nm.
BMW F10 520D 184KM
Wczoraj do późna pracowaliśmy nad BMW F10 w wersji 520d. Było warto. Osiągnęlismy ponad 220 KM i 453Nm. Pozwoliło to podnieść prędkość maksymalną do 250km/h.
Wielka promocja cenowa
Od 1 go Lutego ruszamy z promocją cenową dotyczącą napraw i diagnostyki filtrów cząstek stałych DPF / FAP. Ze względu na coraz ...
Chrysler/Jeep 3,0 CRD - Programowa deaktywacja nastawnika klap wirowych
Nowością w ofercie jest rozwiązanie kosztownego problemu z nastawnikiem klap wirowych (swirl actuator) w silnikach 3,0CRDi i 2,8CRDi Jeep / Chrysle...
Mercedes 2.2 CDI - chiptuning
Co jakiś czas trafiają się nam samochody osiągające niesamowite przyrosty przy ingerencji jedynie w oprogramowanie silnika. Jednym z nich jest Me...
Chip Tuning Ford Mondeo 1.6 SCTI EcoBoost (118 kW, 160 KM)
Do oferty dołączyły rozwiązania dla silników Ford 1.6 SCTI EcoBoost i 2.0 SCTI EcoBoost. W silniku 1.6 SCTI moc ze 160 KM podnoszona jest do 210 ...
Audi R8 V10 - chip tuning legendy
Nawet tak wysilone silniki wolnossące (bez turbosprężarki) mozna znacząco zmodyfikować, jeżeli się wie, jak do tematu podejść. Legendarne Aud...
Chip tuning i wyłączanie DPF w 1.6 TDI
Jako pierwsi przygotowaliśmy kompletny pakiet rozwiązań dla 1.6 TDI oferowanego w koncernie VW. Potrafimy zarówno tuningować ten s...
Bentley Continental GT Speed - 6.0 Twin-turbo
W gorący, letni dzień zjawił się u nas ciemnogranatowy Bentley Continental GT Speed z silnikiem 6.0 W12 Twin-Turbo o seryjnej mocy 610KM. Pomiar m...
Volvo 1.9D 102KM Stage 1+
Oddział V-tech Tuning w Ciechanowie przygotował modyfikację silników Volvo (1.9D 102 KM) bazującą na wymianie turbosprężarki na model z VNT i ...
Chiptuning Renault Twingo RS
Renault Twingo RS z silnikiem 1.6 16V już z seryjnymi 133 końmi mechanicznymi daje sporo frajdy z jazdy. Od nas dostało dodatkowe 6KM i 9Nm. Może ...
Alfa Romeo Brera - więcej emocji
Alfa Romeo Brera to jeden z najładniejszych samochodów początku XXIw. Wyposażony w silnik 1.75tbi pozwala się cieszyć jazdą bez konieczności p...
Kieszonkowa rakieta - Ford 1,0 Ecoboost
W ostatnich dniach udało się dopracować program do fantastycznego silnika Forda. Parametry uzyskane z tego silnika zaskoczyły wszystkich. Z tego ...
Subaru Legacy 2.0d 150KM
Na początku tygodnia pracowaliśmy nad Subaru Legacy 2.0d 150KM z 2010 roku. Przeprowadziliśmy operację usunięcia filtra cząstek s...
Chiptuning – dlaczego program zwiększający moc robiony jest indywidualnie do każdego auta?
Bardzo często klienci zadają nam pytanie, dlaczego czas przygotowania programu to średnio aż 3 godziny i dlaczego w naszych oddziałach musimy wyk...
50 dodatkowych koni dla Range Rovera Vogue 4.4 TDV8
Przygotowaliśmy nowe rozwiązanie dla Range Rovera Vogue 4.4 TDV8 313KM. RedBox zwiększa moc z 313 KM na 368KM, oraz podnosi moment obrotowy ...
Chip tuning skrzyń automatycznych DSG i S-tronic
Przygotowaliśmy bardziej zaawansowane rozwiązania dla skrzyń Volkswagen DSG i Audi S-tronic (także dla najnowszej generacji ze sterownikiem Visteo...
Wyłączenie filtra FAP/DPF i chip tuning Chevrolet 2.0 VCDi (wtrysk Delphi)
Jakiś czas temu przygotowaliśmy rozwiązanie programowego wyłączenia filtra DPF w autach Chevrolet VCDi ze sterownikiem Delphi DCM3.7, jak równie...
Pierwszy na świecie power box sterowany iPhone i Android
Premiera piątej generacji power boxów do chiptuningu przygotowana przez V-tech - twórców technologii boxów do diesla (Patent https://www.google.c...
Film Reutersa o nowym PowerBoxie
O naszym innowacyjnym, bezprzewodowo kontrolowanym PowerBoksie informacje publikują m.in Yahoo, Washington Post i inni. Zainteresowanie międzynarodo...
Chip tuning Volvo 1.6 T3
Prezentujemy nowe rozwiązanie dla Volvo 1.6 T3 150KM. Oprócz przyrostów mocy i momentu obrotowego przesunięte zostały limitery obrotów do 6700RPM oraz prędkości do 250km/h.
Ford Transit 2.2 TDCi 100KM
Do 125 konnej wersji dołączyła słabsza o 25KM wersja. Co ciekawe, słabszy silnik uzyskał wyższy przyrost mocy i momentu obrotowego. Szczegóły na wykresie.
Przygotuj swoje auto do zimy: "Bezpłatny Pakiet zima"
Przygotowaliśmy wyjątkową ofertę dla wszystkich posiadaczy samochodów, którzy wykonają tuning auta w listopadzie. Oprócz zwiększenia mocy i m...
Witamy!
Witamy na naszej stronie internetowej. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą. Mamy nadzieję że zainteresujemy państwa naszy...
Promocja świąteczna
Jak co roku, firma V-tech przygotowała dla naszych klientów promocję łączącą przyjemne z pożytecznym. Możesz skorzystać z naszej ofer...
Chiptuning – dlaczego program zwiększający moc robiony jest indywidualnie do każdego auta?
Bardzo często klienci zadają nam pytanie, dlaczego czas przygotowania programu to średnio aż 3 godziny i dlaczego w naszych oddziałach musimy wykonywać wielokrotne pomiary na hamowni.
Oczywiście na pierwszy rzut oka można pomyśleć, że nie jest to logiczne, bo skoro dany model samochodu jest już długo na rynku, to jego modyfikacja powinna być prosta i polegać na wgraniu jakiegoś gotowego programu z bazy – co skróciłoby czas oczekiwania.
Niestety nie jest tak, że dwa pozornie identyczne auta (nawet dwa kolejne auta z taśmy produkcyjnej) można zmodyfikować identycznie. Różnice wynikające z rozrzutu produkcyjnego, niewielkich różnic w położeniach elementów takich jak kolektory wydechowe czy elementy dolotu powodują, że dwa samochody z takimi samymi silnikami mogą mieć różne osiągi i dynamikę pracy oraz wymagają indywidualnego strojenia. Ponadto w miarę upływu czasu i przejechanych kilometrów zużycie elementów silnika dokłada swoje trzy grosze do zróżnicowania osiągów fabrycznych i dynamiki silnika, jak również możliwych do uzyskania efektów tuningu. Stąd indywidualny chiptuning jest standardową metodą postępowania i niestety trzeba pogodzić się z tym, że pracownicy oddziału V-tech muszą zgromadzić odpowiednią ilość danych (logowanie przez OBD, pomiary za pomocą czujników składu spalin AFR, temperatury spalin EGT, dymienia czy ciśnienia) i te dane używane są do przygotowania programu „szytego na miarę”. Weryfikacja założeń i finalne korekty zazwyczaj wymagają kilku pomiarów i wgrania kilku coraz lepiej dopasowanych wersji programu, aby ta ostatnia, którą klient kupuje, była możliwie idealna i spełniała oczekiwania.
W dzisiejszych czasach, przy ogromnym stopniu złożoności programów sterujących i ciągłych poprawkach nanoszonych przez producentów aut chiptuning inny niż indywidualny nie jest możliwy. Wgrywanie gotowych programów jest możliwe tylko, gdy auto jest nowe a silnik niewysilony – czyli może na to pozwolić sobie producent, ale nie profesjonalny tuner. Ponadto warto zauważyć, że nawet w przypadku programów fabrycznych istnieje w nich sporo mechanizmów adaptacji i program silnika „uczy się” i dopasowuje do konkretnego egzemplarza. Chip tuner musi polegać na pomiarach osiągów i logowaniu parametrów silnika i dlatego do idealnych ustawień trzeba dochodzić w kilku próbach. Stąd potrzeba spędzenia kilku godzin w oddziale V-tech. Uważamy, że naprawdę dużo lepiej jest poświęcić trochę czasu i mieć pewne rozwiązanie, niż zaoszczędzić czasu kosztem jakości czy osiągów rozwiązania. Program instalowany z gotowej bazy z założenia musiałby być dużo słabszy niż taki indywidualny, oparty o rzeczywiste dane i pomiary w konkretnym aucie.
Z naszej strony dokładamy wszelkich starań, aby czas oczekiwania na program był jak najkrótszy. Jednak wymogi stawiane przez współczesne samochody nie pozwalają nam na znaczące skrócenie procesu przygotowania chipa, gdyż musi być on przygotowany indywidualnie do każdego auta.