Aktualności

Chiptuning BMW serii F

Oferujemy modyfikacje elektroniczne w wszystkich najnowszych modelach BMW serii F.

Opel Astra 1.7 CDTI Denso DPF OFF i Chiptuning

Jako nieliczni oferujemy usuni?cie filtra cz?stek sta?ych DPF z pojazdw marki Opel Astra 1.7 CDTI wyposa?onych w sterowniki Denso D700 i D900 bez u?ycia emulatorw.

AdBlue Off Mazda CX-7

Jako nieliczni oferujemy mo?liwo?? usuni?cie systemu SCR ( Adblue ) oraz systemu DPF z Mazdy 2.2 MZR-CD CX-7 oraz pokrewnych z sterownikiem Denso.

BMW F07 530D GT 245KM

Uda?o nam si? uzyska? poprzez zmian? oprogramowania moc na poziomie 302KM i moment obrotowy na poziomie a? 633Nm.

BMW F10 520D 184KM

Wczoraj do p?na pracowali?my nad BMW F10 w wersji 520d. By?o warto. Osi?gn?lismy ponad 220 KM i 453Nm. Pozwoli?o to podnie?? pr?dko?? maksymaln? do 250km/h.

Wielka promocja cenowa

Od 1 go Lutego ruszamy z promocj? cenow? dotycz?c? napraw i diagnostyki filtrw cz?stek sta?ych DPF / FAP. Ze wzgl?du na coraz cz?stsze...

Chrysler/Jeep 3,0 CRD - Programowa deaktywacja nastawnika klap wirowych

Nowo?ci? w ofercie jest rozwi?zanie kosztownego problemu z nastawnikiem klap wirowych (swirl actuator) w silnikach 3,0CRDi i 2,8CRDi Jeep / Chrysler.<...

Mercedes 2.2 CDI - chiptuning

Co jaki? czas trafiaj? si? nam samochody osi?gaj?ce niesamowite przyrosty przy ingerencji jedynie w oprogramowanie silnika. Jednym z nich jest Mercede...

Chip Tuning Ford Mondeo 1.6 SCTI EcoBoost (118 kW, 160 KM)

Do oferty do??czy?y rozwi?zania dla silnikw Ford 1.6 SCTI EcoBoost i 2.0 SCTI EcoBoost. W silniku 1.6 SCTI moc ze 160 KM podnoszona jest do 210 KM, m...

Audi R8 V10 - chip tuning legendy

Nawet tak wysilone silniki wolnoss?ce (bez turbospr??arki) mozna znacz?co zmodyfikowa?, je?eli si? wie, jak do tematu podej??. Legendarne Audi R8 V10 ...

Chip tuning i wy??czanie DPF w 1.6 TDI

Jako pierwsi przygotowali?my kompletny pakiet rozwi?za? dla 1.6 TDI oferowanego w koncernie VW. Potrafimy zarwno tuningowa? ten silnik...

Bentley Continental GT Speed - 6.0 Twin-turbo

W gor?cy, letni dzie? zjawi? si? u nas ciemnogranatowy Bentley Continental GT Speed z silnikiem 6.0 W12 Twin-Turbo o seryjnej mocy 610KM. Pomiar mocy ...

Volvo 1.9D 102KM Stage 1+

Oddzia? V-tech Tuning w Ciechanowie przygotowa? modyfikacj? silnikw Volvo (1.9D 102 KM) bazuj?c? na wymianie turbospr??arki na model z VNT i zaawanso...

Chiptuning Renault Twingo RS

Renault Twingo RS z silnikiem 1.6 16V ju? z seryjnymi 133 ko?mi mechanicznymi daje sporo frajdy z jazdy. Od nas dosta?o dodatkowe 6KM i 9Nm. Mo?e nie ...

Alfa Romeo Brera - wi?cej emocji

Alfa Romeo Brera to jeden z naj?adniejszych samochodw pocz?tku XXIw. Wyposa?ony w silnik 1.75tbi pozwala si? cieszy? jazd? bez konieczno?ci planowani...

Kieszonkowa rakieta - Ford 1,0 Ecoboost

W ostatnich dniach uda?o si? dopracowa? program do fantastycznego silnika Forda. Parametry uzyskane z tego silnika zaskoczy?y wszystkich. Z tego do??...

Subaru Legacy 2.0d 150KM

Na pocz?tku tygodnia pracowali?my nad Subaru Legacy 2.0d 150KM z 2010 roku. Przeprowadzili?my operacj? usuni?cia filtra cz?stek sta?ych...

Chiptuning dlaczego program zwi?kszaj?cy moc robiony jest indywidualnie do ka?dego auta?

Bardzo cz?sto klienci zadaj? nam pytanie, dlaczego czas przygotowania programu to ?rednio a? 3 godziny i dlaczego w naszych oddzia?ach musimy wykonywa...

50 dodatkowych koni dla Range Rovera Vogue 4.4 TDV8

Przygotowali?my nowe rozwi?zanie dla Range Rovera Vogue 4.4 TDV8 313KM. RedBox zwi?ksza moc z 313 KM na 368KM, oraz podnosi moment obrotowy do ...

Chip tuning skrzy? automatycznych DSG i S-tronic

Przygotowali?my bardziej zaawansowane rozwi?zania dla skrzy? Volkswagen DSG i Audi S-tronic (tak?e dla najnowszej generacji ze sterownikiem Visteon). ...

Wy??czenie filtra FAP/DPF i chip tuning Chevrolet 2.0 VCDi (wtrysk Delphi)

Jaki? czas temu przygotowali?my rozwi?zanie programowego wy??czenia filtra DPF w autach Chevrolet VCDi ze sterownikiem Delphi DCM3.7, jak rwnie? po??...

Pierwszy na ?wiecie power box sterowany iPhone i Android

Premiera pi?tej generacji power boxw do chiptuningu przygotowana przez V-tech - twrcw technologii boxw do diesla (Patent https://www.google.com/pa...

Film Reutersa o nowym PowerBoxie

O naszym innowacyjnym, bezprzewodowo kontrolowanym PowerBoksie informacje publikuj? m.in Yahoo, Washington Post i inni. Zainteresowanie mi?dzynarodowe...

Chip tuning Volvo 1.6 T3

Prezentujemy nowe rozwi?zanie dla Volvo 1.6 T3 150KM. Oprcz przyrostw mocy i momentu obrotowego przesuni?te zosta?y limitery obrotw do 6700RPM oraz pr?dko?ci do 250km/h.

Ford Transit 2.2 TDCi 100KM

Do 125 konnej wersji do??czy?a s?absza o 25KM wersja. Co ciekawe, s?abszy silnik uzyska? wy?szy przyrost mocy i momentu obrotowego. Szczeg?y na wykresie.

Przygotuj swoje auto do zimy: "Bezp?atny Pakiet zima"

Przygotowali?my wyj?tkow? ofert? dla wszystkich posiadaczy samochodw, ktrzy wykonaj? tuning auta w listopadzie. Oprcz zwi?kszenia mocy i momentu ob...

Witamy!

Witamy na naszej stronie internetowej. Zapraszamy do zapoznania si? z nasz? ofert?. Mamy nadziej? ?e zainteresujemy pa?stwa naszymi us?...

Promocja ?wi?teczna

Jak co roku, firma V-tech przygotowa?a dla naszych klientw promocj? ??cz?c? przyjemne z po?ytecznym. Mo?esz skorzysta? z naszej oferty i zrobi...

Chiptuning dlaczego program zwi?kszaj?cy moc robiony jest indywidualnie do ka?dego auta?

Bardzo cz?sto klienci zadaj? nam pytanie, dlaczego czas przygotowania programu to ?rednio a? 3 godziny i dlaczego w naszych oddzia?ach musimy wykonywa? wielokrotne pomiary na hamowni.
Oczywi?cie na pierwszy rzut oka mo?na pomy?le?, ?e nie jest to logiczne, bo skoro dany model samochodu jest ju? d?ugo na rynku, to jego modyfikacja powinna by? prosta i polega? na wgraniu jakiego? gotowego programu z bazy co skrci?oby czas oczekiwania.

Niestety nie jest tak, ?e dwa pozornie identyczne auta (nawet dwa kolejne auta z ta?my produkcyjnej) mo?na zmodyfikowa? identycznie. R?nice wynikaj?ce z rozrzutu produkcyjnego, niewielkich r?nic w po?o?eniach elementw takich jak kolektory wydechowe czy elementy dolotu powoduj?, ?e dwa samochody z takimi samymi silnikami mog? mie? r?ne osi?gi i dynamik? pracy oraz wymagaj? indywidualnego strojenia. Ponadto w miar? up?ywu czasu i przejechanych kilometrw zu?ycie elementw silnika dok?ada swoje trzy grosze do zr?nicowania osi?gw fabrycznych i dynamiki silnika, jak rwnie? mo?liwych do uzyskania efektw tuningu. St?d indywidualny chiptuning jest standardow? metod? post?powania i niestety trzeba pogodzi? si? z tym, ?e pracownicy oddzia?u V-tech musz? zgromadzi? odpowiedni? ilo?? danych (logowanie przez OBD, pomiary za pomoc? czujnikw sk?adu spalin AFR, temperatury spalin EGT, dymienia czy ci?nienia) i te dane u?ywane s? do przygotowania programu szytego na miar?. Weryfikacja za?o?e? i finalne korekty zazwyczaj wymagaj? kilku pomiarw i wgrania kilku coraz lepiej dopasowanych wersji programu, aby ta ostatnia, ktr? klient kupuje, by?a mo?liwie idealna i spe?nia?a oczekiwania.

W dzisiejszych czasach, przy ogromnym stopniu z?o?ono?ci programw steruj?cych i ci?g?ych poprawkach nanoszonych przez producentw aut chiptuning inny ni? indywidualny nie jest mo?liwy. Wgrywanie gotowych programw jest mo?liwe tylko, gdy auto jest nowe a silnik niewysilony czyli mo?e na to pozwoli? sobie producent, ale nie profesjonalny tuner. Ponadto warto zauwa?y?, ?e nawet w przypadku programw fabrycznych istnieje w nich sporo mechanizmw adaptacji i program silnika uczy si? i dopasowuje do konkretnego egzemplarza. Chip tuner musi polega? na pomiarach osi?gw i logowaniu parametrw silnika i dlatego do idealnych ustawie? trzeba dochodzi? w kilku prbach. St?d potrzeba sp?dzenia kilku godzin w oddziale V-tech. Uwa?amy, ?e naprawd? du?o lepiej jest po?wi?ci? troch? czasu i mie? pewne rozwi?zanie, ni? zaoszcz?dzi? czasu kosztem jako?ci czy osi?gw rozwi?zania. Program instalowany z gotowej bazy z za?o?enia musia?by by? du?o s?abszy ni? taki indywidualny, oparty o rzeczywiste dane i pomiary w konkretnym aucie.

Z naszej strony dok?adamy wszelkich stara?, aby czas oczekiwania na program by? jak najkrtszy. Jednak wymogi stawiane przez wsp?czesne samochody nie pozwalaj? nam na znacz?ce skrcenie procesu przygotowania chipa, gdy? musi by? on przygotowany indywidualnie do ka?dego auta.